Jak rozwinąć e-sklep? Wprowadź płatności online
24 maja 2020Zastanów się przez chwilę, jakich e-sklepów samemu szukasz. Czy nie są to przypadkiem platformy, gdzie możesz dokonać transakcji w kilka chwil bez konieczności wertowania całej...
Już prawie pięćdziesiąt procent Polaków robi zakupy w sieci. Z roku na rok przybywa coraz więcej internautów. Niemal każdy z nich posiada w domu dostęp do sieci. Co więcej, od kilku lat obserwowany jest znaczy wzrost popularności Do niedawna tak wysoki poziom zaawansowania technologii i rozwoju Internetu był trudny do wyobrażenia. Teraz z Internetu bezprzewodowego korzysta już ponad trzy czwarte użytkowników. Czego tak naprawdę Polacy szukają w sieci?
Polacy w sieci spędzają około dwóch i pół godziny dziennie. Co robią przez ten czas? Najchętniej korzystamy z różnego rodzaju portali społecznościowych, zrzeszających osoby nie tylko z Polski, lecz z całego świata. Polacy bardzo chętnie stają się częścią globalnej społeczności, ponieważ jako jego użytkownicy mogą podtrzymywać kontakty z realnego świata, jak również poznawać nowe osoby, korzystać z dostępnych aplikacji oraz dodawać zdjęcia, czy wiadomości.
W ciągu ostatnich miesięcy, w Polsce, zdecydowanie przybyło użytkowników bankowości elektronicznej. Mało tego, z każdym dniem przybywa miłośników porannej prasy online, użytkowników oglądających w sieci nie tylko telewizję, ale również filmy, seriale i inne materiały wideo. Coraz częściej zamieszczamy w Internecie robione przez siebie zdjęcia oraz filmy, a także prowadzimy konwersacje on-line za pomocą portalów społecznościowych lub aplikacji. Ponadto stajemy się zagorzałymi zwolennikami zakupów on-line – robi je już co czwarta, dorosła osoba w Polsce. Co najchętniej kupujemy? Przede wszystkim odzież, obuwie, sprzęt elektroniczny, a także artykuły motoryzacyjne oraz zabawki i inne artykuły dziecięce.
Bardzo dużą popularnością cieszy się również pobieranie z sieci darmowych programów, muzyki i filmów. Aż jedna czwarta respondentów opowiedziała się za ściąganiem plików z sieci. Niestety, jeżeli chodzi o płatny dostęp do treści w Internecie, jego popularność jest niewielka. W ostatnich miesiącach wykupiło go tylko 10% użytkowników.
Komentarze