Czy różni się UPS od K-EX?
20 maja 2020W branży transportowej istnieje wiele firm kurierskich. Trudno wskazać lidera, ale na uwagę zasługuje UPS oraz K-EX czyli marki, które swego czasu rozwijały się zdecydowanie najszybciej...
W dzisiejszych czasach firma, która nie oferuje płatności online lub nie posiada własnej strony, traci. Ludzie chętnie kupują w sklepach internetowych, często nawet, jeśli mają w swoim miejscu zamieszkania sklep stacjonarny danej firmy. Wybierają płatność online i zakupy przez Internet dla własnego komfortu. Wiele firm oferuje swoje produkty w sieci nawet, jeżeli tylko lokalnie lub na mniejszą skalę. Firmy często korzystają z usług pośredników płatności, jak Dotpay w celu realizacji płatności internetowych.
Oferta Dotpay skierowana jest do każdego przedsiębiorcy, który chce sprzedawać swoje produkty i usługi szybko i bez zbędnych formalności, ponieważ dba o wygodę klientów. W ten sposób stara się zapewnić im najwygodniejsze, bezpieczne i proste metody płatności za oferowane towary. Pośrednik płatności zadba o finalizację transakcji, by obie strony były zadowolone. Klient będzie mógł w łatwy i sprawny sposób zapłacić za zakupy, by w krótszym czasie cieszyć się zamówieniem. Natomiast, usługodawcy i sprzedawcy szybciej otrzymają wpłatę na konto i będą mogli natychmiastowo realizować wysyłki.
Firma Dotpay oferuje zainteresowanym przedsiębiorcom program partnerski, który okazuje się bardzo korzystny po przyjrzeniu się zasadom. Wbrew pozorom, nie trzeba mieć ogromnej firmy, by skorzystać z oferty. Jednak warunkiem koniecznym jest działalność w sieci – w końcu chodzi o obsługę płatności online, jako że Dotpay jest popularną domeną pośredniczącą w tego typu płatnościach. Nie trzeba mieć od razu profesjonalnego sklepu internetowego, a można prowadzić stronę internetową, bloga, serwis handlowy czy forum. Jeżeli przedsiębiorca(z działalnością w sieci) chce nawiązać współpracę z Dotpay to chęci wystarczą na dobry początek. Na zasadach współpracy kontrahent (firma czy przedsiębiorca) poleca swoim klientom usługi pośredniczenia płatności przez Dotpay i w ten sposób wspiera platformę, zarabiając samemu na sprzedaży własnych usług. Przy tym cieszy się szybką i wygodną obsługą transakcji.
Współpraca z Dotpay opiera się na programie partnerskim. W celu nawiązania należy skontaktować się z firmą, po czym podpisywana jest umowa. Umowa określa charakter współpracy i ustala zasady, których od momentu zawarcia będą musiały przestrzegać obie strony kontraktu. W umowie powinno zostać spisane, jak kontrahent podejmie próby polecenia pośrednika – forma. Wiadomo, że w zależności od rodzaju prowadzonej działalności w sieci, każdy klient będzie miał własne preferencje i w taki, a nie inny sposób będzie łatwiej docierał do swoich klientów i potencjalnych konsumentów dla Dotpay. Przykładowo Bloger wybierze wstawienie banneru reklamującego w pasku bocznym na swoim blogu, a sklep internetowy umieści możliwość korzystania przy płatności z usług Dotpay. Witryny czy Blogerzy mogą także umieścić na swojej stronie artykuł na dany temat. Umowa zapewni bezpieczeństwo obu stronom, jako legalna forma współpracy.
Współpraca z Dotpay daje wiele możliwości i z całą pewnością dodaje atrakcyjnego atutu w oczach konsumentów, szczególnie w przypadku sklepów internetowych i serwisów handlowych. Warto podkreślić, że Dotpay jest najczęściej wybieranym pośrednikiem płatności internetowych, więc współpraca z firmą na pewno okaże się korzystna dla przedsiębiorców.
Komentarze