FFirma
E-transakcje dla przedsiębiorców
28 kwietnia 2019
E-Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na współpracę z operatorem płatności online jak Dotpay mogą korzystać z wielu możliwości. Jeśli wasze przedsiębiorstwo oferowało dotąd wyłącznie tradycyjne przelewy jako formę płatności za zakupy, tym bardziej powinniście zdecydować się na współpracę z profesjonalnym pośrednikiem płatności. W kontekście specyfiki rynku e-commerce jest to istotne, ponieważ dzisiejsi konsumenci nie lubią czekać na dwudniowe księgowanie przelewu, co najczęściej skutkuje tym, że niedostosowane do zmiennych warunków na rynku e-commerce sklepy odnotowują mniejszą liczbę odwiedzin. Po nawiązaniu współpracy z pośrednikiem sklepy znacznie zwiększają swoje dotychczasowe obroty, jak również popularność wśród użytkowników. Wynika to z zaufania, jakim darzone jest Dotpay nie tylko na naszej krajowej arenie Polskiej, ale również na międzynarodowej. Firma współpracuje z Omniforum, czyli wiodącym pośrednikiem o ogromnych możliwościach, które wciąż są rozwijane.
Sklepy internetowe, które jeszcze nie nawiązały współpracy z pośrednikami różnych form płatności online będą musiały liczyć się z ostrą konkurencją i spadającymi zyskami. Wiąże się to z tym, że nieprzystosowującym się do zmienności rynku e-commerce przedsiębiorcom będzie trudno przetrwać w dobie intensywnego rozwoju w kwestii płatności oraz zaufania. Z badań rynku e-commerce wyraźnie wynika, że to właśnie User Experiences ma dziś największe znaczenie przy wyborze sklepu przez konsumentów. Będzie to więc kluczowa kwestia dla przyszłego przetrwania sklepów internetowych. Analiza rynku pokazuje, że kupujący chętniej zapłacą za zakupy w e-sklepie, który współpracuje ze znaną marką, której ufają. Właśnie dlatego przedsiębiorstwa współpracujące z Dotpay notują rekordowe obroty.
Korzyści współpracy
Nawiązanie współpracy z pośrednikiem płatności to wspaniała szansa na osiągnięcie podwójnej korzyści. Rzecz pierwsza – sklep internetowy zyska większą liczbę kanałów płatności oraz zaufanie swoich stałych i przyszłych klientów. Warto zatem przeanalizować współpracą bliżej, ponieważ sklepy, które nie zagwarantują co najmniej stu kanałów płatności, nie przetrwają na rynku. Klienci sklepów stacjonarnych wiedzą, że dostęp do wybranych towarów i usług może w pewnych sytuacjach być ograniczony. Sprawa z e-klientami wygląda zupełnie inaczej. Otóż nie lubią oni żadnych ograniczeń. W kupowaniu online ceni się przede wszystkim możliwość wybierania produktów w dowolnym czasie oraz z dowolnego miejsca. Równie ważna jest możliwość łatwego i szybkiego porównywania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej z nich. Oznacza to, że e- klienci są bardzo wygodni, a sam komfort dokonywania zakupów jest dla nich najczęściej kwestią decydującą. Wygoda oznacza uproszczenie samej procedury zakupów, wyeliminowanie pewnych powtarzalnych i zbędnych czynności oraz brak konieczności uczenia się zupełnie nowych działań. Maksymalne uproszczenie procesu zakupowego to tajemnica sukcesu e-sklepów.
Inwestuj w system e-płatności
W systemy płatności online warto inwestować dlatego, że przez bogatą ofertę płatności można łatwo pokazać swoim klientom profesjonalizm oraz umiejętność dostosowania się do wciąż zmieniających się potrzeb konsumenckich. Co więcej, współprac taka buduje zaufanie e-konsumenta do zakupów w sieci i przyzwyczaja go do codziennego korzystania z tego rodzaju rozwiązań.
Komentarze