FFirma
Zarabiamy na polecaniu transakcji. Program partnerski Dotpay
19 listopada 2018
Szybkie, wygodne i bezpieczne zarabianie w Internecie przez wielu uważane jest za mit. Tymczasem, istnieją sprawdzone programy partnerskie z jasno wytyczonymi zasadami, na których naprawdę można zarobić. Trzeba przyznać, że to jedna z najpopularniejszych, a zarazem najskuteczniejszych form zarabiania w sieci. Przyjrzyjmy się bliżej programowi partnerskiemu Dotpay.
Na czym polega działanie programu partnerskiego Dotpay?
Działanie programu partnerskiego Dotpay opiera się na systemie linków afiliacyjnych. Przystępując do programu otrzymujemy specjalnie dla nas wygenerowane linki, zawierające kod, który identyfikuje nas, jako uczestnika programu. Jeśli jakaś osoba kliknie w nasz link, a następnie dokona rejestracji w serwisie Dotpay i zacznie korzystać z jego usług, my, jako partner programu otrzymamy prowizję od zawartych przez niego transakcji. To naprawdę bardzo proste. Będziemy mieli dostęp do panelu partnera, w którym będziemy mogli na bieżąco śledzić nasze zyski.
Kto może skorzystać z programu partnerskiego Dotpay?
Program partnerski Dotpay to doskonała opcja dla posiadaczy stron internetowych, którzy chcą polecać towary bądź usługi opłacane z powodzeniem za pośrednictwem firmy Dotpay. Jakie branże będą odpowiednie? Np. strony proponujące rezerwacje biletów, pasaże handlowe lub porównywarki cen.
Z programu partnerskiego Dotpay mogą skorzystać również blogerzy. Posiadają oni z reguły zaangażowaną społeczność, która darzy ich zaufaniem i z chęcią korzysta z proponowanych przez nich towarów i usług. Na łamach swojego bloga możemy polecać sklepy odzieżowe, internetowe perfumerie czy biura podróży korzystające z płatności Dotpay. Wszystko zależy od tego, jaką tematykę poruszamy na swoim blogu.
Program partnerski Dotpay – droga do sukcesu
Zapewne wiele osób zastanawia się, czy w programie partnerskim Dotpay można osiągnąć realny sukces. Jest to możliwe. Trzeba jednak mocno zaangażować się w promocję usług serwisu. Nie liczmy na to, że wrzucimy linka na naszą stronę, a reszta zrobi się sama. Naszym zadaniem jest skłonienie odbiorców do skorzystania z produktów czy usług przez nas promowanych. Musimy, zatem odpowiednio dobrać je do grupy naszych odbiorców tak, aby trafiły one w ich potrzeby oraz zainteresowania. Takie działanie przełoży się na wysoki wskaźnik konwersji. Jeśli na naszej stronie czy blogu umieścimy zbyt dużo nachalnej reklamy, możemy odnieść odwrotny skutek do zamierzonego. Na blogach ogromnym powodzeniem cieszą się różnego rodzaju poradniki, rankingi czy przeglądy. W właśnie w nich warto zamieszczać odpowiednie linki.
Komentarze