O wygodzie korzystania z płatności cyklicznych
26 kwietnia 2020Każdy z nas wie, że rachunki i różnego rodzaju comiesięczne zobowiązania potrafią stać się prawdziwym utrapieniem. Wcale nie chodzi o ich wysokość, tylko konieczność załatwiania...
Mamy świadomość, że w dzisiejszym świecie raczej trudno cokolwiek ukryć. Urządzenia mobilne sprawiły, że nie tylko łatwiej się komunikujemy. Pozostawiają również swego rodzaju ślad użytkownika za sprawą numeru IP. Sprzedawcy są dziś w stanie bez trudu określić, w którym miejscu znajduje się klient dokonujący płatności internetowej. Wystarczy skorzystanie z usług geolokalizacji oferowanych np. przez Dotpay. Potem mogą te dane skrzętnie wykorzystać. W jaki sposób? Spokojnie! W cale nie chodzi o totalną inwigilację, a raczej o przyciągniecie klientów i wzrost ich satysfakcji.
Zlokalizowanie klienta pozwala sprzedawcom internetowym dobrać oferty, które mogą go zainteresować. To fantastyczny sposób na rozwijanie działalności marketingowej. Klient, który czuje, że oferta jest skierowana bezpośrednio do niego, jest bardziej skłonny do dokonania zakupów czy skorzystania z usług danego sprzedawcy. W dzisiejszych czasach zadowolony klient to lojalny klient. Klient, który powraca do sklepu i poleca go swoim przyjaciołom, rodzinie czy znajomym. O takiego klienta warto walczyć różnymi sposobami.
To kolejny krok w walce o klienta, która w dzisiejszej, mocno konkurencyjnej sytuacji rynkowej jest konieczne. Za pomocą geolokalizacji sprzedawca zbiera o klientach mnóstwo przydatnych informacji. Wykorzystuje je na korzyść klienta, a jednocześnie może przekuć je we własny sukces. Geolokalizacja umożliwia prowadzenie comiesięcznej statystyki. Sprzedawca doskonale wie skąd pochodzą jego klienci, a także gdzie znajdują się w danym momencie np. w trakcie podróży służbowej czy podczas wakacyjnego wyjazdu. W ten sposób może połączyć mobilność z usługami stacjonarnymi. Klient odwiedzający punkt sprzedaży na drugim końcu polski może otrzymać korzystną i ciekawą ofertę na podstawie dotychczasowych zakupów w innym miejscu. Dzięki geolokalizacji można zaproponować klientom również szereg udogodnień takich, jak automatyczny wybór waluty czy przeliczenie kosztów dostaw. Zakupy stają się, zatem łatwiejsze i przyjemniejsze.
Wzrost bezpieczeństwa klientów to jedna z mniej oczywistych zalet geolokalizacji. Geolokalizacja pozwala z łatwością określić położenie zagubionego lub skradzionego telefonu. Dlaczego więc nie wykorzystać jej do mapowania płatności. Wyobraźmy sobie, że telefon klienta zostaje skradziony. Przestępca próbuje dokonać podejrzanie wiele transakcji z zupełnie nowego miejsca. W tej sytuacji zwykła czujność sprzedawcy może przeszkodzić w jego przestępczych działaniach.
Komentarze