O wygodzie korzystania z płatności cyklicznych
26 kwietnia 2020Każdy z nas wie, że rachunki i różnego rodzaju comiesięczne zobowiązania potrafią stać się prawdziwym utrapieniem. Wcale nie chodzi o ich wysokość, tylko konieczność załatwiania...
Jedną z największych zalet handlu internetowego jest możliwość łatwego wejścia na rynek międzynarodowy. Nie istnieją żadne przeciwskazania do tego, aby sklepy prowadzone przez polskich sprzedawców nie mogły z sukcesem przyciągać klientów z całego świata. Pamiętajmy jednak, żeby działać globalnie trzeba dostosować modele płatności do zagranicznych klientów. Na szczęście dzięki płatnościom walutowym Dotpay nie jest to skomplikowane.
Jacy są nowocześni konsumenci? Wymagający i jednocześnie rozważni. Zdecydowanie stawiają na smart shopping i umiejętnie wynajdują okazje w globalnej sieci. Nie chcą ograniczać się do zakupów u rodzimych sprzedawców oraz nie boją się szukać interesujących ich towarów nawet na drugim końcu świata. Dodatków, nie dotyczy to już wyłącznie konsumentów z naszej części Europy polujących na okazje w zachodnich sklepach internetowych. Do polskich sprzedawców coraz częściej zaglądają klienci z USA, Wielkiej Brytanii oraz krajów skandynawskich.
Firma jest polską spółką pośredniczącą w płatnościach internetowych, będącą częścią portfela MCI Euroventures, a także obiektem zainteresowania inwestycyjnego cyfrowego lidera rynku skandynawskiego, tj. firmy Nats. Jest to czołowa spółka polskiego rynku finansowego, która otwarta jest na innowacyjność w branży. Ta bardzo elastyczna firma oferuje swoim klientom i partnerom bardzo wiele ciekawych opcji. Do najważniejszych z nich niewątpliwie należą różne metody płatności, do których zaliczają się płatności walutowe.
Podstawą jest przygotowanie anglojęzycznej wersji strony sklepu internetowego. W sytuacji, gdy kierujemy ofertę do konkretnego regionu, warto pomyśleć również o innych wersjach językowych, np. francuskiej czy niemieckiej. Oczywiście zdeterminowani klienci poradzą sobie nawet z polskojęzyczną stroną, używając internetowych translatorów, jednak największą barierą nie do przejścia będzie dla nich brak płatności walutowych oraz wysyłki zagranicznej – bez tych opcji dokonanie zakupu jest zwyczajnie niemożliwe. Z myślą o sprzedawcach wchodzących na globalny rynek Dotpay przygotował ciekawą ofertę płatności walutowych, w których rozliczenia prowadzone są w trzech modelach: SEPA (Single Euro Payments Area), eDCC oraz przyjmowanie wpłat w walutach obcych bez przewalutowania. SEPA, czyli przyjmowanie płatności gotówkowych wyłącznie w euro, jest propozycją dla klientów mieszkających na terytorium Unii Europejskiej. Z kolei model eDCC to najbardziej zaawansowany model rozliczeń walutowych, który pozwala na przyjmowanie płatności w walucie karty. Usługa obejmuje 32 waluty, co umożliwia otworzenie sklepu internetowego dla klientów z całego świata. To forma szczególnie wygodna dla kupujących, którzy finalizując transakcję, widzą ostateczną sumę w swojej walucie, zyskując pewność, jaką kwotą dokładnie zostanie obciążona ich karta. Trzeci model dotyczy rozliczeń w euro, dolarach amerykańskich oraz funtach brytyjskich. Jak widać korzystanie z płatności międzynarodowych Dotpay oferuje możliwość wejścia na globalny rynek bez podejmowania ryzyka kursowego. Co więcej, dla klientów rozliczenia walutowe są wygodne i bezpieczne, co pozwala znacząco zwiększyć zasięg sklepu internetowego.
Komentarze