O wygodzie korzystania z płatności cyklicznych
26 kwietnia 2020Każdy z nas wie, że rachunki i różnego rodzaju comiesięczne zobowiązania potrafią stać się prawdziwym utrapieniem. Wcale nie chodzi o ich wysokość, tylko konieczność załatwiania...
Visa Checkout, łatwiejszy sposób płatności online za pomocą pojedynczego logowania, zyskuje coraz większe zainteresowanie konsumentów. Usługa Visa Checkout jest dostępna na ponad 23 rynkach i cały czas powiększa swój zasięg dzięki 20 milionom kont klientów i 300 000 sprzedawców, którzy z niej korzystają. Zarejestrowani sprzedawcy mają o 51% wyższy współczynnik konwersji w porównaniu do innych, a dane pokazują mniejszą liczbę porzuceń koszyka.
Visa Checkout pozwala konsumentom bezpiecznie przechowywać dane dotyczące wysyłki i płatności bez konieczności ponownego wprowadzania informacji podczas zakupów online. Klienci muszą jedynie wprowadzić nazwę użytkownika i hasło - spójne dla wszystkich sprzedawców oferujących usługę Visa Checkout, co zmniejsza ilość formalności i czasu potrzebnego na dokonanie zakupu. Konsumenci coraz częściej domagają się bezpiecznych i łatwych w użyciu płatności cyfrowych podczas dokonywania zakupów online. Usuwając problemy związane z wprowadzaniem dużej ilości danych w formularzu, można zauważyć wzrost współczynników konwersji dla sprzedawców internetowych. Visa Checkout uwzględnia również zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy szukają prostszych i wygodniejszych zakupów na urządzeniach mobilnych bez żadnych kompromisów w zakresie bezpieczeństwa.
Usprawnienie zakupów online jest zawsze mile widziane przez klientów. Eliminując konieczność wprowadzania danych osobowych i informacji o płatnościach za każdym razem, gdy klient robi zakupy w sieci, Visa Checkout sprawia, że płatności są znacznie szybsze, łatwiejsze i wygodniejsze dla klientów, a co najważniejsze dane klientów są całkowicie bezpieczne.
Projekt Visa Checkout, który obejmuje swoim zasięgiem 23 kraje, a ostatnio również Polskę, ma 20 milionów zarejestrowanych użytkowników na całym świecie, a nowi klienci regularnie rejestrują się. Visa Checkout po raz pierwszy wprowadzono na rynek Stanów Zjednoczonych w 2014 roku. Branża e-commerce rozwija się przynosząc coraz wyższe dochody. Sprzedawcy mogą teraz skorzystać z tego wzrostu, rejestrując się w systemie Visa Checkout. W szczególności optymalizacja mobilna Visa Checkout pomaga sprzedawcom korzystać z wciąż rosnących możliwości płatności mobilnych. Coraz większa liczba e-konsumentów dokonuje zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Ten trend będzie się z pewnością rozwijał. Dlatego wszelkie ułatwienia w tym zakresie są na wagę złota.
Komentarze